Kort Haarlem | Oosterwei

Ik ben geen professional en ook geen hobbyist; ik vind het af en toe leuk om te doen 😎

De foto opdracht vind ik heerlijk, leuk om gedaan te mogen hebben. Lekker
de straat op, in mijn eigen buurt. Veel leuk contact met de mensen gehad,
en zo heb ik toch wel ook een leuk en ander beeld gekregen van Oosterwei.

Geen albums gevonden die aan je zoekcriteria voldoen.

Â